sobota, 5 sierpnia 2017

Wielki powrót i ciasto z jagodami

Hej!

Dawno mnie tutaj nie było... No cóż lipiec nie należał do najłatwiejszych miesięcy...

Ale WRÓCIŁAM! I bardzo dobrze, że mam przy sobie osoby, które w odpowiednim czasie potrafią sprowadzić mnie na właściwą drogę i pomóc naładować akumulatory :)

A co u Was? Po urlopie czy odliczacie dni do upragnionego wypoczynku?
Mam nadzieję, że niezależnie od odpowiedzi uda mi się Was zachęcić do upichcenia (pomimo upałów :)) przepysznego i bardzo szybkiego ciasta z owocami lata - z jagodami :)

Uwierzcie jest naprawdę rewelacyjne!

1... 2... 3... i ruszamy do kuchni!

:))))

Ciasto ucierane z jagodami


4 jajka
1,5 szklanki cukru pudru
saszetka cukru wanilinowego (najlepiej prawdziwego cukru waniliowego zrobionego samodzielnie
1,5 szklanki mąki tortowej
1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
4 łyżki oleju
 jagody lub inne dowolne owoce (truskawki, maliny, porzeczki, jabłka itd.)

Jajka utrzyj z cukrem pudrem i cukrem wanilinowym (waniliowym) na bardzo gęstą i puszystą masę.
Mąkę wymieszaj z proszkiem do pieczenia i powoli dodawaj do ubitych jajek na zmianę z olejem.
Całość dokładnie wymieszaj, aby mąka dobrze połączyła się z pozostałymi składnikami.
Formę do pieczenia (u mnie 25 cm średnicy) wysmaruj tłuszczem i wysyp mąką lub bułką tartą.
Przełóż ciasto do formy. Rozprowadź i wyłóż wcześniej umyte i osuszone owoce.
Piecz około 40 - 50 minut w temperaturze 180-200 stopni.

Gdy wystygnie posyp obficie cukrem pudrem :)

ŻYCZĘ CI SMACZNEGO!!!



Nie zapomnij sprawdzić co się dzieje w mojej kuchni :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#desernaszybko Szybki Tort Naleśnikowy

Hej! Czasami udaje się nam zapomnieć nawet o urodzinach naszych najbliższych... NIESTETY! I co wtedy? Szybka wycieczka do supermarket...